Οι πρώτες 100 είναι δύσκολες.



100 αναρτήσεις.
51.392 views.
90 τραγούδια.
366 σχόλια.
24 "βλακεία", 269 "είσαι ο λόγος που έχω ίντερνετ", 14 "δε βαριέσαι, βρέχει έξω".
18 δημοσκοπήσεις - με 248 ψήφους (αν και κάποια στιγμή εξαφανίστηκαν όλες οι συμμετοχές και μετά επανεμφανίστηκαν λιγότερες από τις μισές, άρα είναι πολλές παραπάνω στην πραγματικότητα).
10 προτεινόμενοι συγγραφείς.
133 ετικέτες.



Τι γρήγορα που η σκοτεινή γραμμή μακραίνει
Τι γρήγορα που τα σβηστά κεριά πληθαίνουν
(36 χρονών ήταν ο Καβάφης όταν το έγραψε. Απλά λέω.)


99 πρωτότυπα κείμενα γραμμένα από τη μονοπρόσωπη συντακτική επιτροπή του μπλογκ.
1 φιλική συμμετοχή (με μόλις 143 views, ντροπή σου, αναγνώστη, φιλοξενούμενος άνθρωπος, τον πίκρανες).
Μία ανάρτηση με 1684 views και μία με 78.
775 μέρες.
10 χώρες προέλευσης αναγνωστών.
10 προγράμματα περιήγησης. με τον Internet Explorer στην τέταρτη θέση, με 3% (απίστευτο, όποιος χρησιμοποιεί ακόμα Explorer θα διαβάζει τώρα την πέμπτη ανάρτηση από τις 100, υπολογίζω).
12 μαγαζιά στα οποία έχω βάλει μουσική και το έχω αναφέρει στο μπλογκ.
5 κόμματα στην κυβέρνηση.
Τρόικα και Φορείς.
Μνημόνιο και σκισμένο Μνημόνιο (ξανακολλημένο βέβαια).


(Αλλά το βασικότερο είναι οι ώρες -που δυστυχώς επειδή γράφω γρήγορα, τρομάρα μου, είναι λίγες- που έκατσα στο πανίσχυρο και πανάκριβο λαπτοπ μου κι έγραψα αυτές τις 100 αναρτήσεις για να το απολαύσω εγώ πρώτος απ' όλους, αναγνώστη, και μετά εσύ, η γλυκιά προσμονή για το πως θα σου φανεί η καθεμία από αυτές, το αναπόφευκτο γέλιο για το "βλακεία" που άρχισε να πατιέται εμμονικά από κάποιο χρονικό σημείο και μετά -ξέρω ποιος/α είσαι, συγγνώμη για όλα, συνέχισε να το πατάς, όταν σταματήσεις θα μου λείψει- η ανυπομονησία για τα σχόλια εδώ ή στο facebook, η ευχάριστη έκπληξη  κάθε φορά που άκουσα τη φράση "έχω διαβάσει Σπόρο", η αγάπη μου για τα 100 πνευματικά μου παιδιά. Ευχαριστώ για την ιδέα Φ.)



So do you like where we're headed?
Does it make sense in your eyes?
...
There's no use to complain
Still you and no one else


Συγκινήθηκα, διάολε. 

Μη δίνεις σημασία.


Υ.Γ. Μπορείς να ψηφίσεις ανάμεσα σε 13 αγαπημένες μου αναρτήσεις ποια σου άρεσε πιο πολύ σε αυτό το λινκ, αναγνώστη.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου