γιατι;


Γιατί μπορώ. Γιατί είμαι 2,5 χρόνια άνεργος και έχω άπειρο ελεύθερο χρόνο. Γιατί τελειώνω το μεταπτυχιακό που ξεκίνησα ακριβώς επειδή ήμουν άνεργος και είχα πολύ ελεύθερο χρόνο. Γιατί απλά δεν έχω πλέον το δικαίωμα να στερώ από τον κόσμο την απόλαυση να γεύεται το πλούσιο συγγραφικό μου ταλέντο. Για να μπορώ να λέω σε παρέες σε τσιπουράδικα "αχχχχ, το είχα γράψει αυτό που συνέβη σήμερα ΚΑΠΟΤΕ στο blog μου...". Γιατί έχουν άλλοι κι άλλοι που δε μου φτάνουν ούτε στο μικρό μου το νυχάκι (ειδικά τώρα που το μακραίνω για να μάθω κιθάρα. Ναι ρε, στα 34. Παίζει πρόβλημα; Είναι το επόμενο to do thing στη λίστα με τα "50 ποζεροχιπστερικα πράγματα που πρέπει να κάνει ο σύγχρονος cool και ανεξάρτητος Εξαρχειώτης", αμέσως μετά το "φτιάξτε ένα blog").

Γιατί ΣΠΟΡΟΣ; Γιατί φιλοδοξώ αυτή η γωνίτσα του ίντερνετ να αποτελέσει φυτώριο νέων, επαναστατικών, καινοτόμων ιδεών που θα καταστήσουν εφικτή την ίδρυση του νέου επαναστατικού κόμματος, θα διαδοθούν σαν καυτός λίβας που καίει τα σπαρτά ανάμεσα στη  νεολαία (και όχι μόνο), θα προσελκύσουν διαφημιστές για να βγάλουμε και κανένα φράγκο καθότι άνεργοι, όπως προείπα. Μπααα....Βασικά για να τιμήσω το μαγαζί που δούλευα το 8μηνο που ήμουν φαντάρος στα Χανιά και το οποίο λίγο αφού έφυγα από την Κρήτη το αγοράσανε κάτι Φινλανδοί, το βάψανε ροζ και μετά το κλείσανε. Γιατί έτσι τελειώνουν οι μεγάλες ιστορίες έρωτα και πάθους. Ξένοι επενδυτές, κιτσαρία, κλείσιμο. Δες τη σχέση της ελληνικής κοινωνίας με το ΠΑΣΟΚ π.χ. Γιατί 13; Γιατί sporos.blogspot σκέτο υπήρχε, γιατί δεν είμαι προληπτικός και γιατί πολύ στενοχωρήθηκα που έχασε η Πανάθα σήμερα στο μπάσκετ στην παράταση από την ομάδα των χίπηδων, ξέρετε ποια, δε λέω καν το όνομά της.

Γιατί, τέλος, όπως λέει και ο φίλος ο Στέλιος ο Sigmataf, "γιατί ρε φίλε όσους και να φας από φόβο νηστικός θα παραμείνεις και στο τέλος ο φόβος θα σε φάει"  (άσχετο με τα υπόλοιπα αλλά πολύ σωστό, δε βρίσκεις;)




2 σχόλια: