Παραπεμπτικό σε 18 πράξεις




Τα μάτια σου είναι δυο μαύρα πηγάδια που μέσα κατοικούν οι ψυχές που σ'αγαπούν.

Τα βλέφαρά σου είναι πανέμορφες διάφανες αυλαίες.

Τα μαλλιά σου είναι πότε σπαστά πότε ίσια αλλά όταν είναι λυτά σε ερωτεύομαι παραπάνω.

Το πρόσωπό σου είναι η ασπίδα μου το τόξο και το βέλος.

Ο λαιμός σου είναι ψηλός, αρχοντικός και πάλλευκος και προκαλεί ζεστό χέρι να ζυγώσει.

Τα δάχτυλά σου είναι μακριά και λεπτά και υπέροχα.

Είσαι τόσο γλυκιά που ακόμα και οι εχθροί σου μιλάνε αγαπημένα.

Η κοιλιά σου είναι ηλιόλουστη πλατεία (πως αλλιώς, αφού μου πήρες δώρο την Ηλιόπετρα).

Τα πόδια σου είναι τόσο ψηλά και όμορφα που φοβάμαι μη σε πατήσουν τα ίδια.

Μόνο εσύ μπορείς να κλείσεις της ψυχής μου το πηγάδι.

Και θα το κάνεις, δεν γίνεται αλλιώς, αφού κι εγώ παντού και πάντα μιλώ για σένα

Γιατί μόνο μαζί σου χορεύω, εγώ, που δεν το έκανα ποτέ.

Γιατί είσαι πάντα εκεί όταν παίζω μουσικές.

Γιατί στην κορυφή του Πύργου του Άιφελ σου είπα κάτι, κρατώντας σε από το χέρι.

Και γιατί καταλαβαίνεις σιγά σιγά ότι η ζωή μου μοιάζει να είναι γεμάτη από δύσκολες συγγνώμες

Αλλά θέλεις να είσαι εδώ, το πιστεύω.

Και  να χαθείς μέσα μου, κι εγώ μέσα σου.

Γιατί πιστεύω στη νίκη μας.

Μαζί.

1 σχόλιο:

  1. An hundred years should go to praise
    Thine eyes, and on thy forehead gaze;
    Two hundred to adore each breast,
    But thirty thousand to the rest;
    An age at least to every part,
    And the last age should show your heart.
    For, lady, you deserve this state,
    Nor would I love at lower rate.

    ΑπάντησηΔιαγραφή