Στερεότυπα





Φράσεις που όλοι αγαπήσαμε, αναγνώστη. "Ο έρωτας σε εξυψώνει": Ναι, σίγουρα, σαν ασανσέρ, μόνο που χαλάει κάθε τόσο και κολλάει στο υπόγειο και πρέπει να ανοίξεις δρόμο ανάμεσα σε νυχτερίδες κι αράχνες γλυκιά μου. "Όλα θα πάνε καλύτερα από εδώ και πέρα", κάτι που επίσης ισχύει εκτός από αυτά που θα πάνε χειρότερα, δηλαδή τα πάντα. "Όλα για το καλό γίνονται": Φυσικά, μόνο που είναι για το καλό των άλλων. "Θα πιούμε λίγο σήμερα": Λίγο παραπάνω από χτες που τα περάσαμε έκτακτα στα επείγοντα περιστατικά περιμένοντας για την πλύση στομάχου. "Δεν ακούω τέτοια μουσική, πάω για την παρέα": Μην ντρέπεσαι άλλο για το καγκούρι που κρύβεις μέσα σου και άστο να ξεχυθεί καλπάζοντας στο ηλιοβασίλεμα. "Νιώθω πίεση": Πίεση ένιωθε ο μακαρίτης ο παππούς μου που είχε κάνει τριπλό by pass, όχι εσύ αναγνώστη.


Μη συνεχίζεις να διαβάζεις αναγνώστη. Χάσιμο χρόνου θα είναι. Δεν έχω καμία όρεξη γιατί μετά το λαπτοπ μου που χάλασε επειδή χύθηκε πάνω του η κοκα κολα που άφησε Αυτή πίσω της (μαζί με τα σ'αγαπώ και τα μου λείπεις, αλλά αυτά δε χύθηκαν, εξατμίστηκαν απλά), χάλασε σήμερα και το κινητό μου. Η αναθέρμανση της οικονομίας θα στηριχτεί αποκλειστικά στην αγαστή συνεργασία που θα αναπτύξω με τα σερβισαδικα άμα τη επιστροφή μου στην Αθήνα. Αντώνη, μην ανησυχείς. Η ανάπτυξη έρχεται, προσωποποιημένη σε ιδρωμένους υπαλλήλους που θα προσπαθούν να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι και από τον γκαντέμη (εμένα) το λάδι. Η Στουρνάρη θα γίνει ξανά αυτό που είναι τα τελευταία 16 χρόνια: Το βουλεβάρτο των σπασμένων ονείρων. Ξυπνήστε με όταν τελειώσει ο Σεπτέμβρης. Είμαι ένας από εκείνους τους μελοδραματικούς ηλίθιους. Και άλλα τραγούδια των Green Day γενικότερα. Ας ακούσουμε ένα σύντομο δεκαεννιάλεπτο τραγουδάκι να χαλαρώσουμε, αναγνώστη.



Sometimes it's only afterwards
I find that I'm not there


Τελικά δε μου πάει το καλοκαίρι.



3 σχόλια:

  1. άλλες φράσεις: "ο/η κατάλληλος/η θα'ρθει,όταν δεν το περιμένεις","ό,τι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό","φταίμε που τους ψηφίζουμε"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "i will survive"..."η περιέργεια σκότωσε τη γάτα"-σιγά μη σκότωσε κ ιπποπόταμο...,"ό,τι είναι να γίνει, θα γίνει..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή